Oh my god, oh my god, oh my god!!!

Jag har sett det bästa programmet någonsin!!! Spana in My Super Sweet 16 på MTV, bättre inspiration kunde jag inte önska mig inför festen! Alla dessa starka, 16-åriga viljor som bara blir åtlydda så fort de höjer rösten... Tänk bara vad jag skulle kunna åstadkomma som har 24 år till på nacken...

Så nu har jag bestämt att jag ska anlända till festen i leopardmönstrad helikopter och hoppa ut ur den med en bungyjumplina, blåsa ut alla tårtljusen under den millisekund jag är på markhöjd och sedan bounca upp igen. Efter det ska jag byta om för mitt framträdande där jag ska breakdanca iklädd en glittrig tubtop som bara glider ner hela tiden (det verkar vara standard i det där programmet).
Jag kommer sedan att komma nedglidande i en trapets som doftar kanel för att deltaga i festen och min dejt kommer att vara en svensk kändis, så mycket kan jag berätta... Okej, det är Idol-Ola! Sug på den ni, ickeglamorösa bönder!
Alla måste bära tidstypiska kostymer då temat är 'franska hovet' och inbjudningarna kommer att lottas ut på Sergels Torg en timme innan festen går av stapeln. Alla inbjudningar som skickats ut hittills är alltså en inbjudan till att kunna vinna en riktig inbjudan. För att vinna ska man springa runt på Plattan och samla ihop så många langare man kan på en kvart.
Jag önskar mig bara saker i rent guld och en bil jag inte kan köra. Jag tänker ställa till med en scen ifall jag inte får exakt det jag vill.
Arvingarna ska uppträda, annars börjar jag gråta och skrika tills någon försöker trösta mig, då kommer jag skälla ut den personen och sedan kasta saker omkring mig.
Tårtan ska vara gjord av tryffel och colanappar och föreställa Ludwig XIV. Ser det inte exakt ut som honom så ställer jag in festen.
Min sorti ska inkludera en regnbågsfärgad enhörning som kan gnägga soundtracket till 'Skål' och den ska sakta skritta iväg med mig innan den lyfter och flyger hem mig till Stora Essingen där den håller mitt hår ifall jag behöver kräkas.

Nu vet ni vad har att vänta er. Super Sweet 40!


Kommentarer
Postat av: Power-T

Nämen nu får du väl lugna ned dig! En enhörning som kan flyga är väl lite väl mycket begärt? Borde du inte snarare be om en pegas?

2010-03-01 @ 00:56:23
Postat av: Dan

Det måste vara en enhörning, bara den ger magiska försvarsbonusar

2010-03-13 @ 11:38:05
URL: http://www.allopass.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0