Stress, stress...

Nu verkar det som att jag har festkläderna fixade i alla fall! Jag och min personlige tränare Pierre har varit och shoppat som galningar och det verkar som att allt är på plats. Det enda jag behöver göra nu är att följa mitt strikta dietschema. För er som inte känner till det, så kan man använda PT-timmar till i princip vad som helst. De får betalt per timme och är ganska ofta flexibla. Pierre har ett bra sinne för färg och former. En guldklimp. Ingen kan välja manchettknappar som han. Han har även örnkoll på vilken hud- och nagelstudio som är hetast för tillfället. Det som återstår på själva festdagen är naglar, hår, solspray och vaxning. Tänderna bleker jag på torsdagen innan (så att jag slipper ilningar på festen). Jag kommer att bli så fin. Vad jag kommer att ha på mig? Det kan jag inte avslöja din nyfikna gås. J

Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: cia

Kläderna är viktiga. Skönt att det är klart. Jag vet inte vad jag ska ha på mig... =/

2010-01-19 @ 07:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0