Min dag i bilder!

Det är många som har efterfrågat hur en vanlig dag ser ut för mig nu när jag börjar bli lite äldre och har det ordentligt ordnat för mig så jag tänkte att jag skulle visa er en vanlig dag i det Hörningska hemmet.

Jag gick upp kl 7 denna morgon för att äta min sedvanliga frukost; havregryns gröt och löskokta ägg, en perfekt måltid då tänderna börjar sitta lite löst och man inte har all styrka kvar i käkarna längre.

Kl 8: På jobbet. Civilingenjör är verkligen ett hårt yrke. Jobb, jobb, jobb. Åh, vad jag jobbar... Jättemycket jobb... ojojoj...



Fredagsmöte på den finska bastuklubben. Knöt många viktiga kontakter. Jobb, jobb, jobb. Tog de sedvanliga fredagsdrinkarna; Jägermeister och hostmedicin. Hoj, vad det snurrade.



Jagades av fåglar på vägen hem, kan ha berott på hosmedicinen men är inte helt säker.



Scary shit, det där...
Pustade ut på en parkbänk. En man kom förbi och frågade vad jag kostade men fnös bara då jag talade om min timlön. Han sa att jag inte hade någon självinsikt och gick därifrån.



Fredagsmiddag måste handlas. Lyckades komma billigt undan genom att plocka upp roadkill från tvärbanan.



Stora haklappen på. Dags för mat!


Somnade mätt och belåten kl 20.30 efter en omgång Jeopardy. Svarade rätt på 2 frågor! Woohoo! Var det någon som sa fredag!?


Kommentarer
Postat av: cia

Kul att få se din dag i bilder! :D

2010-02-12 @ 18:58:39
Postat av: Jessica Lindell

Jag är fortfarande lite sur över att du hann bita av mig hälsenan innna du insåg att det var jag som var roadkillet men kul att du blev mätt iallafall.



Och vi vet alla att det var Junior Jeopardy du kollade på. Alla vet att det största däggdjuret är blåval, Dan, sorry...

2010-02-12 @ 23:24:29
URL: http://badideabear.blogg.se/
Postat av: jess

hahaha!

2010-02-18 @ 13:21:53
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0