Alla repliker

Här är de repliker Dan kunde råka ut för på festen! Vi vet att ni fick in en del riktigt snyggt och vi är stolta över er. :)

Bilder på festen kommer inom en snar framtid och lyckades ni fånga ett vackert ögonblick från festen på egen hand så får ni gärna maila dem till [email protected]


Komplimanger!

”Du har ett sånt fint leende!”

”Woho, schyssta magmuskler du har!” (och så klappar du på magen)

”Schysst solbränna!”

”Om jag inte kände dig skulle jag inte tro att du var äldre än 25. Ärligt!”

”Du har så fina ögon!”

”Du bär din ålder med stil.”

”Du är så himla rolig ibland.”

”Jag vet ingen som har sådan självdistans som du har, det är kul att se.”

”Du luktar gott, har du duschat?”

”Har du borstat tänderna idag? Din andedräkt är verkligen fräsch!”

”Du är verkligen smart.”

”Jag har alltid beundrat dig.”

”Du är snäll.”

 

Överdrivna komplimanger!

”Du känns så genetiskt överlägsen.”

”Du är världsbäst i poker! Kan inte jag få gå en kurs med dig?”

"Du påminner lite om Idol-Ola."
"Jag har tänkt döpa mitt nästa barn efter dig."

”Du ser ut som Robbie Williams för tio år sedan.”

"Dina böcker har förändrat mitt liv."
"När du inte är i närheten brukar jag kalla dig för Snygg-Dan." 

”Första gången jag träffade dig trodde jag att jag drömde.”

”Har någon sagt till dig att du ser ut som David Hasselhoff?”

”Du är så söt, man vill bara ta upp dig i famnen och gosa med dig som en liten kanin.”

”Vill du gifta dig med mig? Jag vet att det kommer lite hastigt på men jag tänkte att jag skulle fråga i alla fall.”

”När jag tänker Dan Hörning, tänker jag… succé.”

”Jag har alltid sett dig som något av en mentor.”

”Jag har alltid tyckt att du är så… fysiskt magnifik.”

”När jag pratar om dig med mina vänner brukar jag alltid säga ”Dan Hörning, det är inte en man, det är en gud.”

”Jag beundrar dig mest i hela världen.”

”Du är den där fadersfiguren jag alltid saknade som liten.”

”När jag var liten ville jag växa upp och bli precis som du.”

”Om jag fick ta med mig en enda sak till en öde ö, då skulle det vara du.”

”Du liknar mer och mer en grekisk gud, för varje år som går.”

”Jag skulle kunna lyssna på dig i timmar, du är så klok.”

”Har du sett Idol? Du påminner om han, vad heter han? Idol-Ola!”

 

Småprat!

”Ska vi paddla kajak i sommar?”

”Var har du fixat håret nånstans?”

”Du ser inte ut att vara en dag över 45.”

”Om du hade tandställning så skulle du se ut precis som Darin.”

”Jag har alltid tyckt att du skulle passa i hatt.”

”Du är den mest berömda person jag känner. Eller näst efter min morbrors fru iallafall, hon skriver börsnoteringarna i Aftonbladet.”

”Min dotter/son/systerson (välj en) säljer majblommor i år, du skulle verkligen passa i en.”

”Vad stor du har blivit! En riktig karl!”

”Grattis David! Jaha, Dan, ja, just det, ja! Förlåt. Jag och namn, du vet…”

”Kan du inte säga nåt roligt. Du säger alltid så roliga saker!”

”Vi borde gå på Gröna Lund ihop nån dag. Jag vågar inte gå i Spökhuset själv.”

”Så, har du fått nån rolig post i veckan?”

 

Lite snuskigt…

"Min mormor hälsar att hon tycker du är het."
”Snygg kostym, den skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.”

”Jag har aldrig lyckats glömma vår natt tillsammans.”

”Spara en dans åt mig ikväll. En långsam. *blink* ”

”Du är som en särdeles lyckad blandning av trygghet och förbjuden frukt.”

"Om du visste hur många gånger du har dykt upp i min dagbok under åren."

”Wanna get it on?”

”Du har verkligen fått en fast rumpa de senaste åren.”

”Så... vem hade du tänkt gå hem med ikväll?”

”Har du underkläder på dig ikväll?”

”Hej, lammkött!”


Kommentarer
Postat av: Dan

Vissa var bättre än andra på att linda in sina kommentarer måste jag säga :-) Men "vilken färg har du på dina underkläder?" fanns inte med? Trots att det var den frågan (och Idol-Ola) som avslöjade det för mig :-) Jag vet, jag är inte så snabb

2010-03-18 @ 08:45:29
URL: http://isfolket.margitsandemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0