Inbjudningarna klara...

Jag vet att några av er därute tycker jag ute sent i år men, hallå! Jag har ett riktigt liv oxå att bry mig om. Äsch, vem lurar jag. Anledningen till att det tagit så lång tid är att jag har letat efter det perfekta pappret hur länge som helst. Och att sen hitta matchande kuvert till det, I don't think sooo! Det var en mardröm kan jag lova. Pierre kom till slut farande som en räddande ängel med olika pappersprover och efter många timmars stånkande och stönanden så hittade vi det. Håll i er nu... Det blev... gräddfil!!! Lite åt det gula hållet men ändå inte så att det stör. Min största mardröm med den här festen är att alla gäster ska tänka 'gul snö' då de får se inbjudningarna! Katastrof!!!

Annars har jag börjat förbereda mig ordentligt nu! Jag har skickat min 9-åriga dotter på trimning. De ska se till att hon går i samma ton som min fabulösa outfit på festen. Tänk Audrey Hepburn möter Dogge Doggelito så får ni en bra bild av vad jag är ute efter.

Dansen går oxå bra men kan det gå annat än det när man dansar loss till Günther and the Sunshine Girls? Jag råkade krossa glaset i balkongdörren då jag försökte mig mig på en bakåtvolt men det är egentligen enda misstaget som har skett hittills. Jag och min fjäderboa är redo att överraska er som ni aldrig har blivit överraskade förut!!!

Knee kick, knee kick, 1, 2, 3 and booby shake, booby shake, booby shake, booby shake, start backing up and rock and rock and rock and SUPERSTAR!!!



Kommentarer
Postat av: cia

Spara en dans till mig Dan! :)

2010-02-08 @ 12:49:17
Postat av: Jessica

Känns som att det där med att färga Sissela helt rosa kan komma tillbaka och bita dig i aschlet men vem är jag att ifrågasätta den store Günther-dansören...

2010-02-08 @ 16:44:38
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0