Pain is temporary - glory is forever

Eller var det tvärtom? Dåliga knän, dåligt minne och tänder som skramlar likt växelpengar i munnen. Och ingen jävla glory att tala om. Glory holes... ja, ett fåtal men det är ju inte samma sak. Vart är min glory? Jag har ju skrivit typ sjukt bra böcker och ändå är det ingen som vill intervjua mig. Mina filmmanus är oxå sanslöst roliga och mina skådespelarinsatser är fan värda en Oscar men ändå så dimper det inte ner nån glory på mig. Bara pain. Sådana där långa, nygräddade... Haha, lite fransk humor, så blir det när man jobbar för fransmän. Nej, skämt åsido, man ska inte skoja om baguetter. Det är allvarliga saker.

Jag kräver lite glory snart! Jag är värd det! Jag är 40 och har åstadkommit mer än de flesta här i livet. Jag har samlat allt detta på papper för att lämna efter mig till världen då jag dör och då kommer framtidens människor förundras över alla dessa tabeller jag plitade ihop som 7-åring.
Jag tänker inte slänga något av detta förrän världen ger mig lite erkänning och en gnutta glory. Jag är trött på pain... Sådana där långa, nygräddade... Haha, lite fransk humor igen där, jag är på g idag.

Nytt ordspråk: Pain is nygräddat - Glory holes are not the same as glory!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0